Höstdraget 2011


En hedervärd inteckning i vandringspriset står högt i kurs!! Vissa har 3!!

På lördag är det dags!!!Då kör vi höstupplagan av spektaklet som pågått i över tio års tid. 4 båtar anmälda känns som en lagom stor utmaning (förra hösten gick jag tomme!!) Vi kommer köra i Slätbaken med start och avslut vid Stegeborg. Hoppas givet på kanonväder och kanonfiske!!!
Jonas och jag var ute i Norrviken i lördags och hade ett roligt fiske som gav mersmak. Mellan 12-15:30 fick vi 13 gäddor i båten och hade lika många kontakter utan avslut. Detta längs med en vass som jag tidigare inte testat = en vass i direkt närhet till Kolmårdstrollets hemmahamn!!!Gött!!
Häpp!


Kommentarer
Postat av: Antevanten

Finns också som evenemang på FB:

http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=219742594758628



Många (inkl. undertecknad) har tyvärr slutat uppdatera sina bloggar och lägger ut fisketuren på FB istället....synd tycker jag!

2011-10-31 @ 20:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0