Förmiddagstur 23/5

Kom iväg en liten sväng på söndagsförmiddagen.....växlande väder och vind med regn/solsken om vartannat. Verkar nu som att efterleksgäddorna snart är på G! Fick en liten försmak av det då jag fick drilla 9 fisk mellan 9-11:30. De tre toppfiskarna vägda alla 4,5 följt av en 3,9 på fjärdeplats.....så kul och huggen kommer ju SÅ bestämt/distinkt då de väl gör sina utfall!! SMACK så sitter den!!

Salmo Slider i braxkostym!
Braxen leker i vassarna nu så jag valde en försåtlig braxkopia som huvudbete dagen till ära. 9av9 gick på bluffen! 
Som vanligt smakade kaffet gött....saknade dock nå't gott till kaffet vilket ju gränsar till skandal! Tryckte i mig en  skogaholmslimpa och se'n var det liksom slut på det roliga....tänker: bättring nästa gång!
Häpp!


Kommentarer
Postat av: Cattie

Jag är verkligen glad och uppspelt över att kunna läsa att huggen var så distinkta! Go hubby, go!

Har även noterat den pauvra matsäcken och garanterar att nästa fisketur kommer bjuda på klart smarrigare utbud än svampig Skogaholm!

Note-to-self: Fylla frysen med smaskigt fikabröd

Puss

2010-05-26 @ 20:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0