Nätfiske en allt vanligare sysselsättning!

Jahapp...nu har man hamnat i bloggträsket också....inspirerad av andra fisketeam som vill kommunicera sitt fiske med andra. Dessvärre anar jag att mitt fiske sedan pappablivandet för snart 6 år sedan allt mer blir till nätfiske (i synnerhet sedan lillflickan kom för 2 år sedan!). Brukar säga att jag bidar min tid! Efter avslutad angeltur idag sade min fiskebuddie att man kan hävda sin rätt då barnen blivit lite störr och klarar sig själva med egna intressen......dock är hans 9 och 12 år......JAG BIDAR MIN TID!!!!
F.ö. hade vi ett riktigt uselt fiske idag! Strålande sol men inte ett enda fäll!!!!
Häpp!
Antevanten Team Kolmårdstroll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0